Politica de Retur

Politica de Retur

Conform legislației în vigoare, Cumpărătorul poate returna Produsele Vânzătorului în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14 din OUG 34/2014 (costurile directe legate de returnarea Produselor), în baza unei notificări scrise prealabile adresate Vanzatorului.

Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea funcţionării produselor. Cumparatorul nu poate returna produse confecţionate după specificaţiile prezentate de el sau personalizate în mod clar.

Vânzatorul va rambursa, Cumpărătorului, contravaloara returului in termen de 14 zile de la primirea Notificarii de retragere, conform OUG 34/2014, Vânzatorul avand dreptul de a prelungi perioada de returnare a contravalorii coletului pana la primirea returului la sediul societatii, sau pana la momentul in care Cumpărătorul prezinta dovada expedierii coletului. Contravaloarea produsului/produselor se va face în contul bancar indicat de catre Cumpărătorul. Suma înapoiată nu include cheltuielile de transport.

Notificarea scrisă trebuie trimisă pe email la adresa office@saramar.ro și trebuie să cuprindă următoarele informații: nume și prenume Cumpărător, codul numeric personal Cumpărător și contul IBAN Cumpărător, numărul comenzii, denumirea Produselor și cantitatea de Produse din fiecare sortiment returnat.

Coletul cu produsele returnate va fi expediat pe adresa solicitata de către Vânzător.

Produsele vor fi returnate în condiții bune, neutillizate împreună cu factura aferentă produselor. În caz contrar, ele vor fi reexpediate Cumpărătorului, pe costurile acestuia din urma.

Clientul poate returna produsele livrate eronat, spre a fi înlocuite cu unele corecte, în maxim 5 zile lucratoare de la primirea coletului, acest retur urmând regimul unei Comenzi obişnuite. În cazul în care inlocuirea solicitată nu este disponibilă, Vânzătorul va returna contravaloarea produsului.

 Cumpărătorului îi este recomandată refuzarea coletelor ce prezintă urme de desfacere sau deteriorare gravă.